Trabzon Zübeyde Hanım Kız Anadolu Lisesinin mezuniyet töreni muhteşem bir törenle kutlandı.
Bugün Trabzon Zübeyde Hanım Kız Anadolu Lisesinin mezuniyet töreni muhteşem bir törenle kutlandı.
Okul Müdürü Lütfiye KUL un yaptığı açış konuşmasıyla başlayan tören Bütün öğrencilerin tek tek sahnede mezuniyet diplomalarını alırken yaşadıkları mutluluk görülmeye değerdi.
Dönem birincisinin yaş kütüğüne ismi yazılı plakayı çakarken bütün öğrenci öğretmen ve davetli misafirler tarafından ayakta alkışlandı.
Avrasya haber Mümin AYDIN

